san francisco

Kanner mig lite smairriterad idag. Har ingen aning om varfor, men ibland har jag mina dagar. Idag ar en sadan dag. Jag tror att jag bara behover sova sa kommer det nog bli battre. Jag har ju gatt upp halv sju nu i fyra dagar i strack for vi ar ute och gar (jag springer!). Det ar otroligt skont att komma upp och rora sig men idag kanns det i kroppen och huvudet. Igar var e harlig dag! Jag och Britt akte in till San fran for att se staden, shoppa och aka cable cars. Vi gick runt mycket och jag kopte snyggaste vaskan nagonsin, dyr men otroligt vart!
I forrgar hann jag inte med nagon bloggning sa det kommer lite bilder idag istallet. Jag foljde med britt pa en av hennes extraknack, chauffor for en skola. De skulle pa utflykt till ett stalle med massa roligt, typ mini-go kart, mini-golf, laserstuff och massa annat. Jag och Britt fick ta hand om en egen grupp med sex sota tjejer. Klubbor, bollar och barn overallt!




Abby, sotaste ungen ever.


Kayla var cool i mina glasogon.


Pa kvallen nar Britt skulle till kyrkan slappte hon av mig sa att jag fick ga runt lite downtown pleasant hill. Kopte en skjorta for 16$ som har kostat 42$, kap. Tva bh:s fick jag ocksa med mig. Bada for 8$, kap.

Gardagen:

Jag och Britt vantar pa Bart (tag)


Big city


Union square


Fin utsikt over staden


Har aker vi cable cars, mysigt att hanga sig utanfor nar den i sakta mak aker fram genom SF:s backiga gator


som sagt backigt, langst ner ser man havet.


alcatraz


salar




Min nya stavning


Cable car




Ok, min nya RASNYGGA vaska. Fann dem pa varldens basta affar, urban outfitters. Dyr, men den ar ju i lader.

 




my precious





Kommentarer
Postat av: P

2010-08-13 @ 23:09:44
Postat av: P

Gott snygging! Du är otroligt vacker och ser ut att njuta helt och fullt! Det är du värd. Puss

2010-08-13 @ 23:11:55
Postat av: joëlle

ååååh Céline va underbart det ser ut! JAg vill dit NUU!

Finaste du! jag saknar dig älskade.

PUSS

2010-08-13 @ 23:24:08
URL: http://jooelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0