tourist

I gar var jag pa guidad tur i San Francsico. Pastor Joe, som Britt jobbar for, tog oss med till SF i gar och visade mig runt, vart jag inte borde ga (overpretected) och vilka platser jag borde se. Vi akte aven till Golden gate-bron, Coittornet och Fishermans wharf, turistattraktioner. Jag var hangde pa med kameran i hogsta hugg. Nice evening.
I morse gick vi upp tidigt (las 06.30) for Britt och Joe gar alltid ut pa en timmas promenad upp pa en hojd. Jag var taggad eftersom jag suttit still sa mycket och drog pa mig mina springbyxor. Jag sprang en liten bit men slutade snabbt nar jag insag att hojden var riktigt brant och alldeles for jobbig for att springa hela vagen upp i. Val uppe tog jag fina bilder och invantade resten av klungan.
I dag har jag bara hangt vid den allmana poolen som finns pa Britts gata, last bok och slappat. Skont att inte gora nagonting i bland forutom att battra pa brannan.

Gardagens bilder:
 
Chinatown


Backig stad.



Golden gate i dimma


Jag chillar.


Dagens bilder:

brant backe till toppen.











frukost


min position idag


blev lite brun vill jag tro


Fick lite hemlangtan forut, eller inte hemlangtan for jag vill ju vara har men jag saknar mina kara. Man vill att de ska uppleva det jag far uppleva och jag tanker pa hur det skulle vara om jag hade med mig nagon. MEN jag ville gora en resa alla by myself och det kanns fett att jag gor det, sen blir det ju helt underbart att fa traffa Julia och hennes familj sista veckan i NY! Jag ska inte klaga, och det gor jag inte heller egentligen men jag ar van att hanga med vanner jamt och standigt efter kollektivtiden.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Sir Byermoen

Fina bilder!

Bra kamera å vacker tjej, vicken kombo :)

2010-08-11 @ 03:06:01
URL: http://byermoen.blogg.se/
Postat av: joëlle

Åååh det ser fantastiskt ut ! Jag vill vara där..



Jag har gjort en nu blogg förresten :)

http://jooelle.blogg.se



PUSS ÄLSKADE! <3

2010-08-11 @ 06:29:02
URL: http://jooelle.blogg.se/
Postat av: Ican

Den branta backen såg platt ut ju, DÅ måste den va brant! Puss på dig

2010-08-11 @ 09:50:54
Postat av: malin w

fan vad avundsjuk jag är på dig! ser ju hur härligt som helst ut! puss

2010-08-11 @ 21:28:43
Postat av: Nisse

2010-08-12 @ 07:22:20
Postat av: Nisse

Gött Celine!!!!

Hälsa Britt!!!!

2010-08-12 @ 07:23:46
Postat av: klara

CÈLINE!!!!!!!!!!!!

2010-08-13 @ 14:01:42
Postat av: Anonym

vad fiiiiiiint deet ser ut. & vilka fina bilder!

2010-08-14 @ 14:57:00
URL: http://mayaetc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0