talent show

Talangshow i kyrkan. Det var det som stod pa schemat idag. Ikvall var det knytkalas/talangshow i calvary chapel. Det bjods pa mycket blandat som t.ex. tre blinda kvinnor som sjong "three blind mice", humor, pastor Joe som sjong en drivsang (ordet joint var med!) och massa annat. Jag sjong en svensk sang och sedan halleluja med PJ som sa garna ville gora nagot ihop. Jag har hallt varldens sotaste bebis, fatt mycket komplimanger och traffat harliga manniskor. Jag satt bredvid en sa harlig kvinna, Penelope. Hon ser lite ruffig ut och man tror att hon ar valdigt bitter men nar hon sitter och lyssnar pa vacker musik grater hon som ett barn och nar nagot ar bra ropar hon typ 'you go bro', eller 'that's my man', hur skon som helst. En salig blandning av folk ka man gott saga att det ar i alla fall.
Mitt humor blev battre nar jag fick vila upp mig hemma och ligga vid poolen. Jag behovde lite ensamtid och bara ta det lugnt.
I morrn ar Britt ledig och da ska vi antagligen ta bilen till santa cruz och hanga dar pa stranden, fett yao.





Nu ar jag trott och ska aka hem och sova. Take care people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0