shopping!

Min USA-budget kommer ga at helvete. Men det kvittar for det ar roligt att shoppa! jag borjade lite latt igar med att inforskaffa en ny kamera! Den ar hur bra som helst och jag ar valdigt nojd. En sony DSC-HX5 (tror jag)

fet jao.

Har kommer min shopping for idag:


orhangen, for love 21


forever 21, valdigt fint material, syns dock inte pa bilden.


forever 21


forever 21


vans


classic converse

Ikvall ska vi aka in till san francisco , se golden gatebron och sa ska de visa mig runt sa jag har nagon aning om hur staden ar nar jag ska aka in dit sjalv. Det blir kuul!
Jag ska aven bestamma hur jag ska gora med festivalen som ar pa sondag, jag vill absolut ga och det kommer antagligen bli sa. Den heter outside lands och ar inne i san francisco. Kommer nagra feta namn som jag vill se! Al green, chromeo, edward sharpe & magnetic zeros och damian marley. 75 $ for en dag, tankte bara ga pa sondag nar alla dessa band spelar, jag maste ju bara ga!
http://www.sfoutsidelands.com/lineup/

Har ar lite bilder fram Britts hus dar jag bor! Jag har ett eget rum och badrum och det ar hur mysigt som helst.


vardagsrummet


mitt rum


Till och med walk in closet, typ.


har en cool panoramaeffekt pa min nya kamera. Ser ni vilka fina och skarpa bilder!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser ut att ha det soft, Celine! :)

Forever 21 är en riktig guldgruva! :D

2010-08-11 @ 02:49:14
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0