san louis obispo

I`m here! Det kanns skont att antligen vara framme. Igar var en lang dag och jag kanner mig lite snurrig i skallen idag men ar inte sa farligt trott anda.
Just nu sitter jag i min tremannings, Erika, hus dar hon ska bo nar hon ska plugga. Vi korde hit forut och det tog lite mer an tre timmar. Vi ska snart ga ner downtown for at ata fish taco och sedan ga i nagon affar dar Erikas roomie, Brita, jobbar. Tydligen 30% pa allt i kvall.
Det kanns helt sjukt konstigt men kul att vara har. I kvall kommer jag traffa manga ungdomar so I'm pretty excited! Det ar bikenight i kvall da alla cyklar runt typ och sedan efter skulle vi pa nagon fodelsedagsfest.
Det kanns sa ovant att vara den tysta i ett sallskap, jag pratar ju alltid och vill sa garna visa min personlighet. Det ar lite svart att bara prata pa nu i borjan men Brita sa nyss att jag hade bra engelska sa det kanns skont. Jag marker hur snabbt man tar upp the american accent, verkligen. Nar jag kommer tillbaka kommer jag typ gnalla lite med rosten och saga "like" mellan vartannat ord, det blir fett.
Jag ska ta massa bilder i kvall och satta upp har sa fort jag far mojlighet.
Puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0