resfeber

Det pirrar i min mage. Snart sitter jag på ett plan till USA, för första gången i mitt liv. Det ska bli så sjukt kul och jag är verkligen redo för min alldeles egna resa. Jag ska först hänga med min tremänning Erika i några dagar och sedan med min faster Britt. Efter ca tre veckor i san francisco åker jag för att hänga med Julia och resten av the crazy Riordans i new jersey/new york.
Jag är mest nervös inför bytet på Newark där jag måste checka ut och sedan finna min terminal och allt det där, men jag vet att det kommer gå bra om jag bara håller mig cool. Det kommer jag antagligen inte göra men det blir en upplevelse, önskar jag kunde se mig själv när jag glider runt där med min enorma väska rullandes bakom mig och försöker se chill och van ut. Det blir kul.
Nu måste jag packa det sista och fixa allt som ska fixas. I morgon drar jag till Oslo för att hänga med min kära där och på onsdag är jag iväg!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0