RAFTING

Jag ar sjukt forvantsfull infor de kommande dagarna! I kvall bar det av till campingen dar jag ska spendera tva natter i ett talt. Vi borjar med raftingen i morgon formiddag och jag tycker att det ska bli sjukt kul! Att fa vara ute hela dagen i solskenet och vara i naturen, det har jag verkligen saknat har. Jag ar ju ute och gar uppfor berget varje morgon med PJ och Britt men pa dagarna sa blir det inte sa mycket, jag ar ju trots allt i landet dar man kor bil OVERALLT. Helt sjukt mycket. Inte konstigt att folk blir feta.
Jag och Britt har varit pa bio tva kvallar i rad denna veckan. Forst sag vi Toy story 3 och sedan sag vi den nya filmen Julia Roberts, Eat Pray Love. Jag gillade bada filmerna, Toy story var otroligt valgjord och man glommer liksom bort att det inte ar pa riktigt. Eat pray love var en ma-bra-film. Harliga bilder av mat och inspirerande. Jag vill aka till Italien efter att ha sett den filmen. Innan filmerna skulle borja sa visas du ju alltid en massa trailers. Under dessa kommer jag pa mig sjalv med att sitta och skriva ner namn pa de personer jag tycker ar snygga. Jag tror jag behover mig en man, seriost. Dessa namn kom upp pa min onskelista:


mhm!


yaha!


Ok for mycket? eh. Men i filmen Eat pray love ar han HUNK. lovar. Bog? Eventuellt.


Kommentarer
Postat av: julie

HAHA. DU och JAG behöver VARANN. Och kanske en varsinn MAN.

2010-08-19 @ 20:55:22
URL: http://waimanawa.blogspot.com
Postat av: Anonym

passa dej för att komma hem med så snygga killar..

2010-08-21 @ 12:20:51
Postat av: ylva

hahaha..

2010-08-27 @ 11:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0