pizzaparty, bowling and rollercoaster


En produktiv dag.
Jag vet inte vad det är, kanske den hoga luftfuktigheten, som gör mig sa trött! Jag har varit i en konstant dvala sedan jag kom hit till lavallette och det har varit chillning på hög nivå. Vädret har tyvärr inte varit det bästa än så länge men i morgon ska det tydligen bli soligt och då blir det stek på stranden hela dagen.
Jag och Julia kunde inte sova i går så vi var lite busiga och gick ut på stranden vid ett´snåret på natten. Att stå och blicka ut över ett svart och mullrande hav är en maffig känsla. Vi sov ut för att sedan gå på en promenad till affärer, jag introducerade Julia till Reeses som är mitt nya favvogodis och sedan äkte vi direkt och spelade bowling tillsammans med släktingar till riordans. Under eftermiddagen har vi varit på pizzaparty hos uncle Tom och Joanna, lite frisbee på stranden och sedan strosning på boardwalken där vi åkte två berg och dalbanor. En mysig dag. Bilder kommer här.


My partner in crime


Gramps, Tim och Julle




God middag i går. Grandma (nej vi åt inte grandma)






utsikt från balkongen på taket av huset


Julia got some skills


min familj för tillfället




Nina: "Fan vad fort det går!"






berg och dalbanan som jag och julia åkte. Härlig loop.


Nu sitter jag och Julia i våran dubbelsäng, hon gör armband och jag somnar nästan. En liten bokstund och sedan blir det natta för oss båda. Hoppas hoppas att det blir soligt i morrn så att man kan få bli lite brun och få bada i havet. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0