outside lands & santa cruz

Jag har haft en harlig helg! I lordags tog jag och Britt bilen till Santa cruz som ar en hippie/surf/partystad. Vi lag pa beachen ett tag innan vi strosade runt lite. Vi kakade fish 'n chips, jag tog friterade rakor, flottigt och jakligt gott. Som efterratt ville jag ha frozen yogurt (min nya favorit, det ar rena heaven att ga in och ta allt sjalv, det finns all topping du kan tanka dig!!) sa vi akte in till centrum, kopte oss en varsin bunke med FY och gick runt i nagra affarer. Det fanns hur manga mysiga butiker som helst, en hette old school shoes, amazing! Christophe hade gatt i taket alltsa!
I gar akte jag in till SF/golden gate park, for att ga pa festival. Outside lands var det som kallade. Jag skulle egentligen traffa vanner till Erika men det var inte sa latt att finna varandra + att han som jag hade numret till fick slut pa batterier. Men jag hade sjukt kul anda. Pa vagen till sjalva omradet gick jag sjalv, precis bakom en tjej. Hon vander sig om och fragar; Ar du ocksa sjalv? (fast pa engelska da). Vi tar folje till festivalen och sedan hangde vi i princip hela kvallen med varandra, Jordan hette hon, crazy girl. Det som var sa skont med att vara (typ) sjalv ar att man stoter pa otroligt manga och man pratar med folk man annars inte skulle pratat med. Jag sag Edward Sharpe & magnetic zeros (att se laten 'home' live var fantastiskt!) Al green (svangigt och harligt, om det inte vore for att foregaende band spelade typ samtidigt sa hade jag sett hela konserten) Chromeo (DANCE DANCE DANCE) Nas & Damien Marley (skonaste gunget under kvallen) och lite av Kings of leon (lite coolt att se use somebody live anda). Jag ar sa glad att jag akte dit aven fast jag inte riktigt visste vilka jag skulle hanga med osv. Jag hade en skitbra kvall!



inga konstigheter


fish 'n chips. Gott.


mer salar










ros gjord av palmblad. Fick den av en kille pa santa cruz gator.


new t-shirt


Jordan, min nyfunne van.


like, so close.



edward och ganget  + skallig man


snygga chromeo


80 000 biljetter salda.


nas & damian marley. Fet konsert.


random. Tror han blev lite kar i mig, ville halla hand och sant tjafs.


P.I.M.P. Jordans jobbkamrat med vanner. Snalla killar.





GOTT A LEVE






Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint att du lever livet céline! att du är där du är, och att jag så snart kommer och att vi kommer ha en underbar tid tillsammans! JULLE KOMMER SNART

2010-08-16 @ 23:10:46
URL: http://waimanawa.blogspot,com
Postat av: joëlle

Vilket härligt liv du lever söstra mi ! Jag vill vara där hos dig. Ser helt otroligt kul ut :) Jag saknar dig!

Och kameran måste vara väldigt bra! Fina bilder:)

PS. I love you <3

2010-08-16 @ 23:25:46
URL: http://jooelle.blogg.se/
Postat av: Ylva

vad du ser ut att ha det bra! Fina bilder :-)

2010-08-17 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0