Oslo tar emot mig med öppna armar

En perfekt start på min hittils största resa. Jag har saknat er så sambos. Har spenderat eftermiddagen ute på huk tillsammans med Johanna och Klara. Härligt att sitta och prata, kramas och känna denna stora och varma kärlek som flödar. Jag behövde nog få komma hemifrån men ändå inte flyga i väg direkt. Mamma grät förut när vi sa hejdå. Då började jag också. Lilla jag ska ut i stora världen, lite så är min känsla, men det känns skönt att jag faktiskt gör det. Det är perfekt att göra det precis nu.

Jag har käkat sushi, ett stort behov är stillat för en stund.

Jag sitter nu med Klara och kan inte låta bli att krama henne då och då, bara för att känna att hon verkligen är här. Snart kommer Lina från jobbet, då ska hon få mint krokant och vi ska prata i sönder varandra tills vi däckar.

Jag är så glad för er alla som jag har. Familjen, ni vet hur mycket jag älskar er och jag vet hur mycket ni älskar mig. Vänner, förstår ni hur mycket ni betyder för mig, för att jag ska må bra? Det gör ni va?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0