njutning


Idag har vi bare mått.
Hela dagen har vi bara gjort det vi känt för, vädret har varit fantastiskt och det har lett till många timmar på playan. Vi har lyssnat på musik, gått på spaningsrunda och badat i crazy vågor. En helt fantastisk dag med en fantastisk vän. "Vi bare mår" är ett uttryck som inte kunnat anvandas för många gånger idag. Bilderna talar nog för sig själv


schtek. Vi gick en sväng med lurarna på skaft, dansandes längs strandkanten. Lite fåniga men stämning var det.









lunch


cocktailhour (obligatoriskt varje dag)


frisbeetime. Jag står mest och posar


Jag och Julle tog en kvällspromenad och köpte glass, vi satte oss på stranden, kollade på månen och stjärnorna och tjuvrökte en cigg. Vi mådde! Jag fick lära Julia att vi snurrar runt solen och att månen snurrar runt oss. Det lir lite tokigt i huvudet när man har varit på andra sidan jordklotet i ett år.







Fantastiskt, eller hur?



Kommentarer
Postat av: joëlle

Det ser helt underbart ut!

Jag saknar dig väldigt mycket nu. det är lite ensamt här hemma :P

PUSS ! <3

2010-08-27 @ 09:35:18
URL: http://jooelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0