living large

Jag as sa hungrig att jag skakar sa nu drar vi ivag for lite thaifood och sedan bio. Vi har hangt pa beachen hela dagen nastan och aven strosat runt pa stan. Var inne i en affar med sjukt mycket roligt och konstigt, fann en hel del presentmaterial. Vadret ar stralande och jag har brant mig lite.
I gar var det party for hela slanten, vi var hos nagra kompisar till Erika och alla var riktigt trevliga och roliga. Engelskan gick faktiskt mcket battre an vad jag trott ocksa sa det kanns skont. Jag kanner mig trott men otroligt glad for att jag ar har, like the best vacation ever!
Det blir mer seriost bloggande nar jag kommer tillbaka till SF. Vi aker hem i morgon ratt tidigt och sa blir jag hamtad av Britt pa kvallen, da far jag se hur hon bor for forsta gangen. Det kommer nog bli ratt chill for mig hemma hos henne eftersom hon ska jobba men det ar inget problem for mig, jag ser framemot att hanga i hennes bakgard med en bok i ena handen och den andra nerstoppad i en chipspase, lagomt anstrangande.
Puss pa er a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0