goodbye west coast

Det kanns lite vemodigt inom mig. I morgon tidigt tidigt tar jag ett plan tvarsover detta enorma land for att spendera en vecka i NYC tillsammans med Julia & co. Jag har haft det otroligt bra har, jag har traffat en massa harliga manniskor, atit mer an nagonsin (fo real), njutit och helt enkelt haft en riktigt harlig semester. Britt har varit en angel och gjort allt for att fa mig att trivas, och hon har lyckats! Raftingen var helt underbart kul! Nastan sa att jag vill satsa pa att bli raftingguide! Snacka om frihetskansla nar man flyter langs en fors och omringas av vacker natur. Pa ett stalle stannade vi och hoppade fran en klippa som var ca fyra meter hog, kanske inte det hogsta, men nar man val star dar uppe och blickar ner mot den strommande forsen ar man inte lika kaxig som fem minuter innan nar man suttit i baten och vantat pa sin tur. En perfekt avslutning pa en perfekt vistelse i Kalifornien.


vackert


batarna


ett av de fulare korten jag nagonsin sett pa mig sjalv. tysk turist? kepsen droppade jag ratt snabbt.


Jag och Kristin. Annu ett ej sa smickrande (men dock charmigt) kort


matdags i campet. Mycket mat, god mat. Det gick ingen nod pa mig.


Kaleb och Britt


Diskning. Kristin, Kaleb och sean


Daniel, 15 ar. Pratsam och rolig kille.


Kristin (eller kanske Cristine). Calebs nastan-flickvan.


Varan lilla eld. Stor man bakom


kvallsmys


american breakfast.


Mannen i skagg ar pastor. Coolare manniska far man leta efter. Han gjorde det snyggaste dyket nagonsin fran den klippan vi hoppade fran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0