east coast

Då var man på andra sidan då. I gar tog jag flyget, 07.15 på morgonen från san francisco airport till newark. När jag kom fram stod Tim och Julia med öppna famnar och tog emot mig. Vi åkte tillsammans hem till the beachhouse här i new jersey. Dét är ett asstort hus som ligger precis vid stranden. 20 meter till havet. FETT. Tyvärr är inte vädret så fint just nu. Blåsigt och molnigt. Jag behöver få lite sol på mig innan jag åker hem känner jag. I San francisco var det inte en enda dag med moln men det blev inte mycket tid till solning därborta.
På fredag åker jag, Jahmi och Julia in till NYC för att bo i deras farbrors lägenhet som ligger precis vid central park. Vi ska bo där fram till måndag och vi håller just nu på med att kolla vad det är vi vill se i storstan. Det här blir ett perfekt avslut på en härlig semester!

Snart blir det en sväng längs the boardwalk med gramps (julias farfar) och sedan blir det nog mest chill, typ läsa bok och se på film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0