early morning

Har du sett Inception? jag hade en drom i natt som var precis som den filmen. Jag hade nagon slags mardrom och forsokte vakna, nar jag val vaknat och lugnat ner mig marker jag att jag inte ar vaken. Och sa haller det pa hur lange som helst. Vid ett tillfalle gar jag in till Britt for att saga att jag har mardrommar och nar hon vander sig om i sangen sa ar det inte hon. Jag var verkligen helt saker pa att jag var vaken da och det var sjukt frustrerande att aldrig kunna vakna helt och hallet. Tillslut lyckades jag fa upp mina ogon och da kunde jag antligen somna om i lugnan ro.
Nu sitter jag pa Britts jobb, calvary chapel, och har precis kakat lite frukost. Hon jobbar har i receptionen och gor lite allt i allo. En man, Dawn stod just precis och spelade munspel for mig, sjukt coolt. Det ska bli intressant att se hur det funkar i en amerikansk kyrka, vem vet, jag kanske blir religios innan resan ar klar.
Har inte tagit sa manga bilder an men har kommer det nagra.
Leann, Brita, Erika, Jake. Vi kakade fish taco pa en marknad, gott!


Frozen youghurtstalle. Det var sjukt fett, man fick ta allt sjalv och det fanns allt att ha pa!


Party. Doing the yogapose.


beerbong.


beerpong, kul spel!


De roda muggarna, sooo american. go tjej, kommer dock inte ihag namnet. Snygg kille, han som typ inte syns.


Avila beach.


pretty nice


Pizzabak


Gott


resultat. perry.


Erikas bakgard


Erika och Jack


Mitt rum hos Britt. Mer bilder pa hennes hus kommer, mysigt!


Mocca chocolate white chocolate with creme, mustigt.




Kommentarer
Postat av: My

Inception är bra, men jag skulle inte vilja drömma om det! :P

2010-08-09 @ 14:25:27
URL: http://mkrf.blogg.se/
Postat av: julle

Ser grymt ut Céline! Pappsi har skrivit mail till dig idag. Snart kommer vi!! älskling!

2010-08-09 @ 21:34:45
URL: http://.waimanawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0