Big apple

Inte mycket tid over till bloggen. Och tur ar val det. Om jag hade suttit har ock skrivit om allt jag gjorde sa skulle jag ju missa sa mycket har! New York ar en fantastisk stad. Pa tva dagar har jag hunnit se sa mycket aven fast det ar mycket kvar. Eftersom vi snart ska ut och strosa i central park (vi kor en lite lugnare dag idag) sa blir det ett kort och konsist inlagg. Vi har varit i Brooklyn, battery park, ground zero, time square, union square, greenwich village (mysigt!) washington square park och aven en liten svang upp till harlem nar jag och Julia akte fel mitt i natten. Sa det kan ga. Varldens godaste sushi at vi i gar, amazing, glass har vi kakat varje dag sedan jag kom till new jersey. Jag njuter i fulla drag och jag ar sa glad over att jag har gjort den har resan. I morgon kvall aker jag hem, efter en manads underbar semester far jag nu ta tag i mitt liv, jag kanner mig redo!
En massa bilder har jag tagit och jag har mycket mer att dela men det far bli nagon annan gang nar jag har mer tid till dator och mindre till 30-40 graders sol, parkhang, strosning i east village och eventuellt bio. Yeaha!


Vi fortsatter styre pa i vanlig ordning

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0