bara vara

Slappdag idag. Jag har legat vid poolen, last, atit och sovit. Precis vad jag behovde.

Igar hade jag en heldag i SF for mig sjalv. Jag strosade i affarer och shoppade lite mer. Jag skulle latt shoppa upp alla mina pengar om jag ville, det finns sa mycket vackert. sa mycket SKOR som jag vill ha. Men jag haller mig i skinnet sa jag har bara kopt ett par till, an sa lange.


Var inne i nagon japansk butik, dar det fanns de mesta japanska prylar + mumingrejer. Imponerande.



Killar pa gatan som dansade. Ratt grymma.




My new cool shoes


Skjorta fran H&M.

Jag och Britt gick och at pa ett stalle som heter Sweet tomatoes, Bommas favoritstalle. STOR salladsbuffe, soppor, brod, efterratter. ta hur mycket du vill for 9$. har inte varit sa matt pa laaange, men sjukt gott var det!


Min frukost. Lovely.



Sahar ser jag ut nu. Inga storre forandringar. Fortfarande inte religios efter annu en gudstjanst. Nar jag varit runt manga manniskor som ar troende sa har tankarna borjat fara. Det som jag mest tanker ar: Hur kan ni tro? Inte sa att jag dumforklarar de som tror men jag forstar verkligen inte. Jag kan verkligen inte forsta, hur mycket jag an vill. Nar pastor Joe star dar och predikar vill jag i bland avbryta honom och stalla massa fragor, jag vill disskutera. Det ar bara sa konstigt allting. Speciellt nar han pratade om Satan (VA? Tror de pa satan? Pa riktigt?...) Lite den. Jag har respekt for de troende, det ar en enorm trygghet for manga manniskor. Man far svar pa de stora fragorna i livet som kan plaga en, och det forstar jag. Men tror, det gor jag inte.


Och forresten, jag kan inte halla mig att visa. Noas present harifran:

HUR SOTA?



Kommentarer
Postat av: julie

saknade fina vän!! behöver dig så. åh åh snart. sjukt längesedan vi sågs!

2010-08-19 @ 13:28:15
URL: http://waimanawa.blogspot.com
Postat av: Pappsen

2010-08-19 @ 19:43:05
Postat av: pappsen

Hur skönt som helst att kolla in bloggen.

Tur att du kan hålla hemlisar...



Puss,



älskar dig från oss i Slagsta.

2010-08-19 @ 19:45:05
Postat av: joëlle

Åååh va söta Noas skor !! Saknar dig! jag vill att du ska komma hem nu. Känner mig lite ensam här i huset.

Fast idag kom mamma, pappa och noa hem och ska vara här över helgen.

Och imorgon ska jag och Marta styra fest i stan för att fira dne sista lördagen på sommarlovet.



När du kommer , DÅ blir det fest !



PUSS !

2010-08-20 @ 20:12:08
URL: http://jooelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0