back in walnut creek

Gott trott. Den meningen kom sig inte riktigt tillratta utan prickarna men ni fattar vad jag menar. Jag och Erika gick upp tidigt i morse for att aka innan det blev mycket trafik, sa tre timmar senare ar vi nu hemma igen efter tva roliga dagar i san luis obispo. I gar var en lang och harlig dag. Thaimaten var helt fantastisk och bion, inception, var ocksa sjukt bra men jag maste se den igen med subtitle for den var lite svar att forsta i bland. Efter bion akte vi till the guys och satt och drack nagra ol och pratade. Jag gillar Erikas vanner, roliga och avslappnade. Jag ska kanske folja med nagra av dem pa en festival nasta vecka har i SF, det vore fett.
I dag blir det nog inte mycket gjort for bada ar trotta men lite hang vid poolen orkar jag nog med :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0