vår

Dagarna känns längre och mer innehållsrika. Det är oerhört härligt att känna att man gör något av dagarna i stället för att bara gå hem, stirra ut genom fönstret och på dataskärmen. Efter jobbet gick jag Klara och Linn till en park och hängde, sov i solen en liten stund och lattjade med Klaras nyinköpta bas ketboll. Klockan börjar dra sig och det är soligt ute fortfarande. Jag har ätit god middag, blivit lite röd i ansiktet av solen och mätt efter lax och mosmiddag. Att livet kan kännas så mycket bättre för att ljuset har kommit tillbaka är faktiskt otroligt.
I morgon åker Lina och Klara till London. Jag och Linn är ensamma i huset och kommer utnyttja det till fullo. FEST! Jag är pepp.
Nu blir det basketmatch i Cubaparken mot Fridlund och Karlsson. Antagligen kommer jag chilla lite vid sidan av, stå på händer och leka intresserad genom att då och då slänga i en kommentar som, Använd djupet! Foul! eller men för fan Hägglund! Detta blir kul.




Bara ett år sedan, så långt borta. Nu, ett helt nytt och bättre liv.


Kommentarer
Postat av: j

du är så vacker vill bara krama dig hela tiden /j

2010-04-16 @ 17:16:17
Postat av: j

du är så vacker.. vill bara krama dig hela tiden /j

2010-04-16 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0