SOL

Lite bilder från helgen. Mirja var här och vi hade en lugn helg tillsammans allihopa. Riktigt härligt att hänga med tjejerna, prata massa strunt och äta gott. Solen har kommit till Oslo, folk har vårkläder på sig, glajjorna på huvudet och lätta skor som klickar mot den numera torra asfalten. Det är helt underbart härligt med vår! Mitt humör i dag är däremot inte på topp, trött på tjatigt folk på jobbet. Men jag står ut, för snart säger jag upp mig och drar. Egentligen är jag ju glad innerst inne men det är nog pms som spökar. Så i dag är inte dagen att ta en disskussion med mig för jag kommer käfta tillbaka 100 gånger om och jag kommer krossa den personen med spydiga kommentarer tillbaka så att den får mardrömmar, lite så känner jag en dag som denna.
Eftersom jag har en omtänksam Klara Hägglund som sambo och kär vän så tog hon mitt pass på SATS idag. Tack Klara, en räddande ängel är vad du är.

I lördags gick jag, Linn och Mirja på tur. Vi såg massa fina hus och njöt av vårsolen





smiling faces


Svennehus


Nu tar jag min i-pod, min ELLEtidning och går ut i solen och bara mår.

Kommentarer
Postat av: M

JÄKLAR vad långt hår mirja har ! :O sjukt! <3

2010-04-18 @ 18:54:49
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0