Påsk 2010

Härliga vårväder! Regn, hagel, sol, blåst och snö har jag hittils varit med om idag och jag kunde inte bry mig mindre om att det emellanåt är skitväder ute eftersom jag strålar i mig själv. Min andra dag hemma i Arvika spenderas hemma med familjen. Jag har hittills hunnit med äggpromenad, monsters inc (är det ok att gråta till den?) och lunch. I går var jag i stan och fikade med vännerna och gick sedan hem till Ican för att umgås med henne. Tanken var att jag skulle åka hem och ta en lugn kväll men efter mycket övertalning stannade jag kvar. Captain morgan blev, the roof blev, trevligt sällskap blev. Jag hade en väldigt fin kväll och tycker att det är härligt att umgås med good old friends. Efter obligatorisk pizza på Viktors och allmänt häng, fick jag tag på skjuts hem till bushen.
Det spritter i kroppen. Våren kommer och jag umgås med alla de jag tycker mest om. Jag känner på mig att denna helgen kommer bli minnesvärd.
Frågan är bara om jag ska ut i kväll också? I morgon blir det ju absolut party men jag borde kanske ta det lugnt en kväll, eller?

Fina pican i går


Good old friends


Toahäng, nyklippt och nyfärgad btw.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du e så jäääävulens snygg i mörkt och kortklippt! For reeal!

2010-04-03 @ 07:33:34
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG JACKA! <3saknar dig alltid!

2010-04-04 @ 09:04:01
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0