mys

Hemmagjord pizza, fredrik intågad, ett vinglas nära till hands, FREDAG. Känslan av att ha en helg framför sig är lika skön varje gång. Och varje söndag så kommer man på att man faktiskt ska jobba en hel vecka till. Dumma lättlurade jävlar är vad man är, och tur är väl det.
Jag, Johanna och Linn har suttit i solen och sedan gått hem, storstädat och gjort massa god pizza. Fredrik har kommit på en liten weekend för att liva upp både sitt och våra liv, härligt!
Jag jobbar på sats i morrn men efter det är det en enda lång fest på obestämd tid. Det blir blandat folk på våra 48(!) kvadrat och sedan en eventuell utgång (jag menar man vet ju aldrig vad som händer, förfesterna här brukar ju vara rätt feta).

I kväll bare maser vi med en snus under läppen och en filt runtom oss för det är skönt å bare vare i bland. Peace out.



Pripps blå reklam eller inte, snygga är dom i alla fall. Dom är med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0