love life 2

Jag har kämpat mig uppför backen, jag har tagit mig över krönet och kör nu i fullfart i nedförsbacken. Jag har verkligen börjat inse att det inte alls är länge kvar här i Oslo. Många helger är redan inbokade och helt plötsligt så känns det som att det inte skulle göra något om det gick lite långsammare.
 
Jag ser framemot nästa helg för då åker jag och Linn till sthlm för att jobba/festa på Linns systers examensfest. Vi ska stå i baren= vi får gratis dricka= det kommer bli fest. Det blir även shopping, häng och mys hos Agnes som jag ska sova hos.
Andra saker jag ser framemot:
17 maj, jag har aldrig upplevt denna hysteri på rätt sida gränsen så det kommer att vara en upplevelse i sig.
Jamie Cullum konsert den 5 Juni. Mammas födelsedagspresent från mig.
Studenten, alltid lika fint att se glada lyckliga ungdomar springa ut från skolan. Lyckokänsla.
Sommarlov!
peace & love
USA resa i Augusti!!

Jihaa vilket bra år jag har haft och har framför mig!


fråga mig inte, ta det med pappsen. Va blir rä ra?

det blev inte ett så långt inlägg trots allt, har egentligen mycket mer att skriva men här sitter man än en gång och märker att tiden är alldeles för mycket och att man måste skynda sig i säng. Det enda ovärda just nu i mitt liv, brist på sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0