härliga liv

Fy vad bra jag mår. Det är söndag hemma i bushen, jag ska inte åka till Oslo i dag, jag har snart ätit upp en geisha chokladkaka och jag mår riktigt jävla bra. Gårdagen var mycket rolig. Vi började med förfest här ute hos mig. Dans, tacochips med goda såser och härligt sällskap hade vi. Alla drog sedan in till tiki och festade loss. Syster och kusin drog i gång med shots i olika kulörer och smaker, Linn visade vart skåpet skulle stå i typ 10 minuter och jag och Maya dansade tillsammans natten lång tills mina fötter gjorde ont (jävla helvetes skor, varför varför envisas jag med att ta på mina 12 cm klackar när det spelas fet musik på tiki?). I dag har familjen varit hos Bomma och käkat påskmiddag. Det blev trerätters. Förrätten var macka med rökt lax, en muffin gjord på feta och oliver samt kex med cream cheese och svart trattkantarellsvamp. Till huvudrätt fick vi en god kycklinggryta med ris och efterrätten var crème brûlée med passionsfrukt och lime. Sagolikt gott.
I kväll tänker mamma och pappa lyssna på hög musik och dricka vin för att kompensera min fest i går. Jag vet inte om jag har lust eller ork att joina, är egentligen mer sugen på att bara dega. Det finns bare möjligheter så det blir nog en bra kväll vad jag än tar mig för.


bra frän


fint folk


fint par


dance dance dance


dans i söffa


peppade



Min ögonsten


påskmiddag


så sööööte ra


Underbara Bomma, underbara kock!


Underbara älskade


mår






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är himmla vacker

2010-04-05 @ 22:40:28
Postat av: Elin

det är faktiskt sant. Celiné, du är sjukt snygg!

2010-04-06 @ 04:51:13
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0