fortsatt ensamma hemma

Klara och Lina är en utav de drabbade i vulkanhärvan. De är fortsatt i London eftersom inga flyg går hem och det innebär FEEEST här hemma, nerrråå sköjja! Jag tycker lite synd om dom men är samtidigt lite avis, fasiken till en semester ni får nu tjejer!
Jag och Linn sitter på varsin sida om vårat rangliga soffbord med en laptop i våra knän och lyssnar på Hagens härliga mix. Mätt och belåten efter champignon och baconsås, pasta och en avokadosallad (i Linns fall gröt, inte lika fett men bra bukfylla dock).
Helgen barkade för min del. Jag hade kul, rikigt kul men det var ingen måtta på något. Förlåt för att jag inte skötte mitt jobb som festvärd på det bästa sätt, förlåt fredrik för.... ALLT, förlåt Linn för att du fick dåligt inflytande av mig och blev lika jävla dräggig som jag. Men kul var det.


förlåten? vänner?


Ed Hardy fan, fo real.


Snyggt födelsedagsbarn och en tjej som förvånansvärt redig ut.


Det känns väldigt speciellt att bara vara två i våran annars knökfylla lägenhet, jag och Linn passar på och tar ett glas vin efter en hård arbetsdag. Alkoholister? Nej bara livsnjutare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0