åå guud vad gott!

Alltså jag vet att det är tråkigt att läsa om vad folk äter. Men mat är min stora passion i livet och om jag inte skriver om detta här så känns allt bara så meningslöst.. typ. I dag var jag ute och sprang(!), på hemvägen tog jag svängen förbi grönland och köpte massa grönsaker, ett helt underbart ställe där man kan finna alla möjliga frukter och grönsaker till ett billigt pris. Jag stekte champinjoner, squash, morot, lök, (mycket) vitlök och röd paprika tillsammans. Lite krossade tomater och kryddor blandades i min wokröra. Till det blev det kokt potatis, fetaost och avokado. Uh det var gött.

Till helgen åker jag hem till Arvika och sjunger på dop och hänger med familjen. Det är mycket planerat i mitt liv nu och det känns skönt på ett sätt. Tiden rusar på och jag följer bara med.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva så jag tar kväl. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0