schleten

Det är fredag och vi är peeepp! NOT. Tröttheten tar över och vi sitter återigen här med våra datorer i kollektivet Näcken aka Lorten. Klara har flugit sin kos till Skottland, men som tur var har hon lämnat efter sig lite saker som påminner oss om våran kära sambo. Denna helgen har jag lite saker som jag vet att jag ska göra, skönt att ha lite milstolpar så att man har saker att se framemot. Fredag: Chill, häng, fredagstrött, tv, dator, köttbullar och pasta och prat. 
Lördag: Åker med Linn ut till Sandvika för hon ska jobba på ett BIT där. Jag ska gå runt och strosa på det stora shoppingcentret alldeles själv, kanske ta en lunch och sedan dra mig in mot stan igen för att ta det lite lugnt innan det är dags för klackarna i taket och inflyttningsfest. 
Söndag: Jobba för första gången på miniSATS kl 10.00-13.00. 
Jag har skrivkramp. Eller rättare sagt, jag har inte orken till att formulera mina tankar till ord. Om jag ska göra det bara för att blir det utan känsla och vilja och det kan liiike gäärne kvette. 
Lina, PRUTT, nu lagar vi mat.
 

Kommentarer
Postat av: Linis

okej. nu går vi till köket

2009-11-20 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0