sådär ja

Nu har jag fått sovit ut, återhämtat mig. Nu är det dags att börja känna sig pigg och frisk igen. Jag har behövt få sova ut och bara hänga hela dagarna men nu känner jag faktiskt för att bli pigg igen. Jag tänkte börja med att gå och träna en liten stund bara för att få upp flåset. Sedan ska en härlig dusch göra mig varm, ren och få mig att känna som en ny person. En promenad i det fina vädret får det nog bli också, solen tittar fram och jag känner lyckorus! 
                                
I dag blir en bra dag!
 
En varm och lycklig dag i Augusti

Kommentarer
Postat av: Sis

jag saknar dig.

Går det bra med nya bloggen? Den ser faktiskt väldigt bra ut! :) 'nöjd'

Jag och Mirja kollar upp lite jullåtar så får vi öva in dom när du kommer hem.

PUSS



P.S I love you

2009-11-26 @ 21:31:48
URL: http://capow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0