pics

Någon bild från i går skulle sitta fint. Det går segt att ladda upp och jag måste sova så det får bli några enstaka.

min nya tröja
Jag älskar söndagar! Det är en dag då man får vara hur trött och sunk som helt och inte ha dåligt samvete för att man inte gjort något vettigt. Jag har ju faktiskt jobbat och börjar nu känna i kroppen att man kanske inte sovit så mycket som man borde. 
Kvällen har spenderats med L&L tillsammans med efterlängtad sushi och twilgiht. Girly girly night. Vi blev kärlekskranka och fnittriga (även om Lina var lite svårflörtad till en början). Jag stör mig på att jag faller för Edward Cullen. Det skulle vara coolt att vara en av dom få tjejerna som inte fattar grejen med  en SEXY VAMPIRE liksom. 
Ny vecka väntar, jag ser fram emot vad livet att har att erbjuda, kanske ett bett i halspulsådern, vore inte fel. See ya, don´t wanna be ya.  

Kommentarer
Postat av: sofi

jag är en av de coola kidsen som inte fallit för den där vampyren! (iofs har jag inte sett filmen så det gills kanske inte)

2009-11-22 @ 23:00:08
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: Eliin

Jag fattar verkligen inte heller hypen kring honom. Han är blev och ful. USCH. ett freak och psykopat!

2009-11-23 @ 14:10:19
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0