hemfärd

Sen åker jag hem. Hem till Oslo. Det är perfekt att åka nu, för det har känts lite extra lyxigt att vara kvar här i dag också men jag vet att om jag hade stannat några dagar til hade jag nog tröttnat.
Jag har haft en otroligt mysig helg tillsammans med mina syskon. Det har funkat väldigt bra om man tänker på att Noa aldrig varit från mamma och pappa så här länge förut.
Här kommer helgen i bilder
här ville man egentligen sova men Noas kluckande skratt fick en snabbt att piggna till.morgonskrattF och M njöt av gottJag bjöd på middagsyskonmiddaggrått väder

Kommentarer
Postat av: mm

mysigt det har blivit i vardagsrummet (NYA). hälsa den lilla piraten noah

2009-11-16 @ 20:46:35
Postat av: P

Härligt!! Kan man bli stoltare?!

2009-11-17 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0