OBAMA

Jag har blivit ett nörd. I morrn kommer Barack Obama till Oslo. Det står spalter efter spalter om hans besök i alla tidningar, jag har läst dem alla. Jag tycket det är hur intressant som helst att läsa om helikoptrar, prickskyttar, agenter, poliser och alla annat som har med Obamas besök att göra. Det är helt sjukt vilka förberedelser man har gjort och det är helt sjukt hur bevakad en människa kan vara. Inte nog med alla poliser och prickskyttar som finns uppe på land, det ska till och med vara bevakat under jord. Vägar ska vara avstängda och brunnar har blivit igensvetsade, raketsystem med missiler är uppsatta runt oslo och allt är övervakat till max. KÖTTAT.
Jag tycker det är spännande med alla agenter som finns runt om i Oslo, jag skulle vilja vara en topphemlig agent som spanade efter storskurkarna, ASCOOLT.
Snart ska jag och Lina lägga upp en plan för morgondagen eftersom vi vill få en liten skymt av honom om han visar sig på balkongen vid grand hotel som planerat. Det är ju lite fränt att se herr och fru Obama ändå, eller?
Dagens jobb: Topphemlig agent
Dagens göra: Tvätta kläder (jag har biknitrosor på mig det säger det mesta)
Dagens goda: Sjokoladebolle! Varför finns inte detta i Sverige?
Dagens fundering: Hur bevakad kan en person egentligen vara?
Dagens irriterande: Nästan allt (PMS in my heart)
Dagens goa: Träna, det var ett tag sen
P.S. Lina hälsar

Kommentarer
Postat av: P

Sjokladbolle!! Det är ju världens affärsidé, sprid ut detta över världen!

2009-12-09 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0