nått på gång

Jag vill skriva. Jag har massa energi och mycket inom mig. Det sprudlar och hoppar och jag kan nästan inte sitta still. Jag sätter mig här för att återigen dela med mig. Jag vill förklara så att ni känner som jag men det blir bara stopp. Varför är det så svårt att skriva när man mår på topp? Det är som om man liksom är nöjd. Man behöver inte förklara, analysera och gräva eftersom man mår precis så som man vill må. Så med detta kan jag konstatera att det inte kommer bli någon lång och klok text om något speciellt utan helt enkelt fastställa att jag mår bra. Jag är glad och nöjd och redo för att ta helga, eller som man så fint skriver på sin facebook status om man är en ihärdig värmlänning och ska skoja till det lite: Tar kväl. Corny.


Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig där Celiné!

Man kan inte alls skriva bra eller klokt överhuvudtaget när man känner sig på topp och är tok glad!

Knepigt det där.. :P



Glad att du är glad och mår bra Celiné, det förtjänar du! :D

2009-12-19 @ 00:37:51
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0