K I K

KAOS I KOLLEKTIVET!
Klara skriker med sin oerhört gälla och skärande stämma som får Lina att börja massera sig själv om huvudet och grannarna att ringa hyresvärden. Linn taggar Klara genom att dra småskämt som gör hennes skratt mer och mer outhärdligt. Lina pallar inte trycket och går till köket och diskar. Jag försöker koncentrera mig och skriva ett seriöst inlägg men när man ser en juckande Klara i ögonvrån och en Linn med mysbyxor uppdragna till armhålorna så går det inte.. jag ger upp..
En bra dag i dag. I morgon är det fredag och det är en vecka kvar till julafton. Prutt!

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

jag skrattar och tycker fan att det här är UNDERBART! Om man säger såhär, jag hart i hövve framför mig. linn o klara i sitt esse!

2009-12-19 @ 00:32:37
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0