IKEA

I dag blir det IKEA! Det ska köpas lite smått och gott som potatisskalare (det blir inte så mycket kvar av potatisen när man använder osthyveln) och massa massa pynt! Jag har fått förfrågan om att sätta upp kort på hela lägenheten, det kommer när vi har pipmat färdigt den, jag lovar!
Det är första december i dag. Första dagen på sista månaden och jag gillar december. Jag ska ta vara på den sista tiden av 2009. Även om det här året kanske inte har varit det bästa jag kan minnas (dock det mest lärorika) så kan man i alla fall sluta på topp.
Jag har ju helt glömt bort att skriva om julbordet med personalen. Jag kan ju säga att det var väldigt chill stämning. Det var som att festa med ett gäng polare i en lägenhet med shots, singstar och god mat. Det blev ingen skandal men lite roliga kort och filmer har man fått. Jag vet inte om det kommer bli så uppskattat om jag lägger upp en film på när min chef flippar ut och goes solo på en norsk hitlåt. Jag avvaktar nog, jag menar man vill ju inte förlora jobbet. Jag lägger upp bilder från kvällen när jag har tid.
min nya tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0