I denna ljuva juletid

Att komma hem till ett pyntat, varmt och kärleksfullt hem var överväldigande. Jag är lycklig när jag får vara med min familj. Jag är lycklig när jag får somna framför TV:n i pappas knä, precis som förr, jag är lycklig när jag blir väckt av att Noa pussar mig på munnen, jag är lycklig när jag känner lukten av gran och samtidigt lyssnar på Mariah Careys julskiva. En dag som denna är jag lycklig och tacksam för att jag har det så som jag har det.
Bomma, mormor och morfar kommer alldeles snart och då blir det julgröt, nybakat bröd med julskinka och té. Julfrukost när den är som bäst. Känn kärlek, släpp tankar som inte hör julen till. Älska, slappa, sjung eller gör det du bara känner för att göra, det är ju trots allt jul.
Jag önskar dig, med varmaste hälsningar, god jul här från Hagalund. Ta vara på dig och dina i dag och kom gärna och lyssna på mig, Mirja och Joëlle i högeruds kyrka klockan 10.00 i kväll. Jag har ingen röst och vi har inte övat speciellt mycket så det kan ju inte annat än bli fett!
<3
min nya tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0