I <3 SUSHI

Party på loftet. Jag och Linn styrde kvällen allmänt bra i går uppe på loftet. Det var britney spears (?!) jay-z, prat och vin som gällde. Det barkade lite och vi förvandlades till två vilda fyllekajor. det var KUL.

I dag är jag ganska pigg faktiskt och har redan hunnit med sushi och fruktsallad. Helt underbar bakismat som satte sig gött i magen.

Jag vet inte vad kvällen har att erbjuda men jag hoppas på en myskväll med chips och en bra film, myskläder. Eftersom jag ska jobba i morrn så känner jag för att bara ta det lugnt, softa, chilla och vila upp sig inför nästa vecka. Ser hemskt mycket framemot nästa helg då jag och linn drar till GÖTLABORG och styr. Hagen, Hammar, Back, Wickberg, Carlstedt, är ni med mig?!

 

kräftskiva i somras. Fina tider.


Kommentarer
Postat av: sofi

snyggingar där!

och JAAAAAAAAAA klart vi är med, hela högen hoppas jag! när är ni framme?

2009-12-06 @ 16:00:36
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: miranda

hahah vad söta, det ser ut som om ni får sitta vid ett eget barnbord!!



2009-12-10 @ 10:22:57
URL: http://miranda.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0