good (?) old times

Jag sitter och kollar på sommarens bilder. Och inser att mitt liv har förändrats drastiskt sen dess. Jag var blond, jag hade pojkvän, jag hade ingen aning om vad jag skulle göra efter sommaren, jag mådde inte speciellt bra, jag blev väldigt sjuk en gång, jag blev singel, jag bestämde mig för att flytta till Oslo, jag flyttade, och nu är jag här. Jag ser på bilderna och inser att det är mycket som jag gjort under sommaren som jag glömt bort. Många roliga fester, härliga soldagar och utflykter till fina ställen som inte dyker upp i hjärnan när jag tänker på sommaren 2009. Det är konstigt hur våra hjärnor arbetar, varför minnas allt det negativa och glömma bort det som var otroligt bra? Jag ser på korten, ser på mig själv både nu och då och ser att jag förändrats. Jag har inte bara färgat håret och blivit blekare. Jag tror också att jag blivit starkare, smartare och lite mer samlad. Sommaren 2009 var en sommar som jag kommer lägga på minnet för resten av mitt liv eftersom den har förändrat mig och mitt liv. Jag skulle inte vilja återuppleva den men jag känner att den har givit med sig mycket bra som jag ska ta med mig i bagaget, och jag kan inget annat än att längta till summer 2010 som enligt mig och Linn ska bli den bästa sommaren ever. Är du med mig Linn?


Tripp till Göteborg. Studentpresent av Emil


bad på verandan med systrarna


En av alla de kvällar jag spenderat på bryggan


En fin kväll med en fin vän


Arvikafestivalen 09. Lögner blir sanningar


Avskedsfest för äskade Julia


Båttur med familj en vacker sommarkväll


Sommarbär när de är som bäst


Palles med soulmate


Urinvägsinfektion upp i njurarna. Inte gött


En otroligt fin dag


Häng hos Ican


Oslofjorden


Snygg tjej i nyinflyttad lägenhet


Grünerlökka by night

Kommentarer
Postat av: Sis

Samma för mig. 2009 är ett år som man har lärt mycket av, både tråkigt och roligt.

Du ser mycket friskare och gladare ut nu, och jag blir lycklig när du är lycklig! Snart hoppar vi in i 2010 som SKA bli ett bra år :)

PUSS älskar dig

2009-12-29 @ 20:53:54
URL: http://capow.blogg.se/
Postat av: julle

JAG är med ER sommarn 2010. DÅ KÖR VI BRRUUUUUUDEEER! :D :D :D

2009-12-29 @ 22:30:22
URL: http://juliarordan.blogspot.com
Postat av: J

Fint.

2009-12-30 @ 11:16:39
URL: http://jensnordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0