FRIDAG

Jag är hemma! I dag somnade jag nästan i kassan. Jag brukar sitta och skriva lite anteckningar när jag inte orkar göra något annat. I dag stod det följande på baksidan av min dagsplan: Jag somnar. Serisöt. Jag somnar.
På den nivån var jag. Jag skrev även att jag ville hem och dricka té och äta sjokoladeboller tills jag slutat frysa och sockersuger stillat sig. Jag har i alla fall stillat mitt saltbehov med en halv påse chips och min kopp té är uppdrucken. Jag och Linn roar oss med att skicka länkar på heta killar till varandra. Otroligt vad tjejig man kan bli, både jag och Linn behöver oss nog en man.
I kväll vill Linn slå klackarna i taket. Jag är väl inte lika på den idén trots att det lockar lite, för i morrn blir det lugna gatan eftersom jag ska jobba på söndag. Vi får se vart kvällen bär oss. Om Linn får med mig på äventyr så blir det nog bra trots allt, hon är en partydude trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0