Bitande kyla

Jag och Felicia har julemys. Eftersom Felle är en klantig jävel så missade hon såklart tåget till Arvika. Jag stod vid stationen för att få hennes nyckel så jag kunde tvätta hos henne. Klockan tickar, jag står med hennes biljett i handen och ser tåget till sveriga sakta rulla i väg, ingen Felicia inom räckhåll. Jag är lite glad för att hon missade det för nu sitter vi och dricker té, äter saffransboller och äter hennes hemagjorda snickers. Fint fredagsmys.
Denna helgen kommer gå i julens tecken. På söndag blir det lilla julafton tillsammans med kollektivet. Julklappsutdelning, skridskoåkning, middag, jullistan på spotify och glögg står på schemat. Jag ska även jobba på söndag tillsammans med Klara på SATS. Har ni barn i Oslo och träningskort på SATS kan jag varm rekommendera er att komma med dom till SATS Ila på söndag mellan 10-13. Jag skulle vilja hänga med passarna Céline och Klara om jag var barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0